PRISTATOME: „NISSAN GT-R NISMO"

-- Tokijo automobilių parodoje debiutuoja 2014 m. „Nissan GT-R" ir „Nissan GT-R Nismo"  --

  • Pasaulinė lenktynių įkvėpto legendinio „Nissan" modelio premjera
  • 600 AG (441 kw)
  • Pažangi aerodinamika, suteikianti papildomą žemyn nukreiptą jėgą esant 300 km/h greičiui, kad užtikrintų nepriekaištingą sukibimą su kelio danga
Debiutuojant „Nissan GT-R Nismo" pasiekiami rekordai ir įgyvendinamos svajonės. Šis modelis pasižymi visomis superautomobilio savybėmis - revoliucingai patobulinta aerodinamika ir labai tiksliu valdymu. „Nissan GT-R" jau laikomas vienu geriausių superautomobilių,  o dabar naujasis modelis įgijo dešimtmečius trunkančios lenktynių patirties, kuri sukaupta kartu su „Nismo", todėl „Nissan GT-R" yra išties nepriekaištingai tobulas.

„Nissan GT-R Nismo" pasižymi išskirtiniu stiliumi, kuris įkūnija ilgalaikę lenktynių filosofiją, kai forma pritaikoma pagal funkciją. Panaudota daug automobilių sporte naudojamų technologijų, kurios pagerino automobilio technines savybes - optimizuota aerodinamika, važiuoklė ir variklis - sukurtas puikiai subalansuotas automobilis, kuris ir kelyje, ir trasoje yra puikiai valdomas.

Prekyba „Nissan GT-R Nismo" Japonijoje prasidės jau 2014 m. vasario mėnesį, o vėliau pasirodys ir Eurpoje.

„Nissan" vadovas Carlos Ghosn teigia, kad „Nissan GT-R" yra pats greičiausias. „Nurburgringo trasos ratas įveikiamas per 7:08.679, todėl galime autoritetingai pareikšti, kad „Nissan GT-R Nismo*", kaip masinės gamybos automobilis, pasiekė „Nordschleife" trasos rato rekordą." 

„Nissan GT-R Nismo" apžvalga - „Nismo" asortimento flagmanas

Techninės savybės

Nissan GT-R Nismo" naudojamos inovacijos, be kompromisė inžinerija ir automobilių sporte naudojamos technologijos, kurios užtikrina naujo lygio galią, greitį ir valdymą.

Variklis

  • Po gaubtu įtaisytas 3,8 litro V6 VR38DETT variklis, sukurtas panaudojant „Nismo" sutelktą patirtį dalyvaujant lenktynėse, kaip, pavyzdžiui, pasaulinio lygio „Niurburgringo 24 valandų" lenktynės. Padidinta variklio galia, kuri dabar siekia 600 AG (441 kw), sukimo momentas - 652 Nm.
  • Naujos aukšto srauto, didesnio diametro turbinos, kurios naudojamos GT3 klasės lenktyniniuose automobiliuose, veikia našiau ir kiekvienam cilindrui optimizuoja atskiro uždegimo laiko valdymą. Taip pat pagerinta kuro tiekimo sistema įdiegiant naujos kartos kuro siurblį.

Važiuoklė  

  • Pakabos mechanizmas suprojektuotas pagal lenktyninį „Nismo GT-R" ir pritaikytas stulbinančiam mobilumui, sukibimui su kelio danga ir tiksliam vairavimui, nepamirštant jokių subtilybių.
  • Spyruoklės ir specialiai užsakyti „Bilstein DampTronic" amortizatoriai priekinėje ir galinėje pakaboje yra sureguliuoti taip, kad garantuoja išskirtinio lygio sukibimą ir, kiek tik leidžia galimybės, pažangiai reaguoja valdant. Galima pasirinkti tris pakabos režimus: komforto, įprastą ir R, skirtą lenktynėms.
  • Išskirtinės „Nismo" padangos, kurias sukūrė „Dunlop", pasižymi nepriekaištingu sukibimu ir mobilumo savybėmis. Priekyje: 255/40 ZRF20; gale: 285/35 ZRF20.
  • Specialiai suprojektuotos trauklės, tvirtinamos prie priekio dvigubos šakinės pakabos, pagerina galvutės savybes, todėl rato padėtis posūkiuose su aukštomis perkrovomis būna optimalesnė, taip pat pagerėja stabilumas važiuojant tiesiai ir sukant. Be to, naudojami itin tvirti varžtai, kad rato stebulės tvirtinimo sritis būtų stipresnė.
  • Kad posūkiuose arba keičiant važiavimo kryptį išliktų mažesnis korpuso posvyris, „Nissan GT-R Nismo" turi sutvirtintą galinę važiuoklę, atsparią padidintoms apkrovoms.

Korpuso konstrukcija

  • Didesnis kėbulo korpuso tvirtumas, užtikrinamas naudojant ne tik taškinį suvirinimą, bet ir klijus, todėl pakaba tiksliai reaguoja esant išskirtinėms apkrovoms - tai „Nismo" gamyklinis privalumas.

Išorės dizainas - išskirtinis stilius su patobulinta aerodinamika

  • Oro srautui analizuoti naudoti naujausi kompiuteriniai skysčio dinamikos metodai, todėl „Nismo" pasižymi aerodinamikos paketu, kuris pagerina sukibimą su kelio danga, sumažina neigiamą pasipriešinimo jėgą, be to, automobilis atrodo grėsmingas ir tvirtas.
  • „Nismo" priekinis bamperis ir galinis anglies pluošto aptakas sustiprina prispaudimo jėgą (papildomai 100 kg prie 300 km/h greičio), lyginant su ką tik atnaujintu 2014 m. „GT-R" modeliu. Patobulintos automobilio aerodinaminės savybės, kad bet kuriuo greičiu žemyn veikianti jėga būtų vienodai pasiskirsčiusi nuo priekio iki galo ir būtų garantuojama pažangi valdymo technologija. Platesnis priekinis bamperis ir pailgintos, bet siaurėjančios konstrukcijos, galinis bamperis užtikrina Cd 0,26 pasipriešinimą, kuris toks, kaip 2014 m. „Nissan GT-R".
  • „Nissan GT-R Nismo" spalvų paletėje penkios spalvos. Unikalus „GT-R Nismo" modelio bruožas - tamsi matinė pilka spalva, pabrėžianti automobilio išorinį veržlumą.
  • „GT-R Nismo" juodi 6 stipinų ratai primena „Nissan" legendinį „GT500" lenktynių automobilį.

Vidus

  • „Nissan GT-R Nismo" vairuotojui skirta salono dalis orientuota į vairuotoją su optimizuota vairavimo padėtimi.
  • Ergonomiškos atverčiamos RECARO sėdynės su anglies pluošto atrama (Europoje / Japonijoje) leidžia tiek vairuotojui, tiek priekiniam keleiviui patogiai ir tvirtai įsitaisyti.
  • „Nismo" lenktynininkai padėjo sukurti vairo dizainą, kuris pasižymi „Alcantara®" apdaila, turi tris stipinus, raudoną žymę centre ir raudonai sudygsniuotas, kad išsiskirtų geriausiu sukibimu, reakcija ir komfortu.
  • Borto kompiuteris yra su anglies pluošto apdaila, o variklio apsukų matuoklis - raudono dizaino. Prietaisų skydelis taip pat dekoruotas „Alcantara®".
  • Vidaus apdailos savybės - saikingai raudonai dygsniuotos sėdynės, centrinis valdymo pultas, durų apdaila ir vairas.

Apie „Nismo"

  • „Nismo", „Nissan Motorsports" trumpinys, yra „Nissan" našumui išbandyti skirtas prekės ženklas, kuris labiausiai skatina inovacijas ir azartą įmonėje.
  • „Nismo" modeliai siūlo klientams novatoriškas technologijas ir gerą valdymą. Jaudinančių įspūdžių suteikiama vairuojant „Nismo" automobilius patobulintomis aerodinaminėmis savybėmis ir stiliumi, patobulintomis vairavimo savybėmis ir neprilygstamu mobilumu.
  • Automobilių sporto pasaulyje „Nismo" automobiliais varžomasi GT ir sportinių automobilių lenktynėse, pvz., Japonijos super GT serijos lenktynėse ir pasaulio ištvermės čempionate (WEC), taip pat tiekiami varikliai komandoms, kurios lenktyniauja 24 valandų Le Mano ir Europos Le Mano serijos lenktynėse (ELMS). 2012 m. „Nissan GT-R" laimėjo „Super GT" čempionatą antrus metus iš eilės.

*: „Nissan GT-R Nismo" lenktynių parinktys

* „Autech Japan" yra atsakinga už „Nissan GT-R Nismo" planavimą ir gamybą, todėl reikia užregistruoti automobilį asmeniškai.

2014 m. „NISSAN GT-R"

Niekada nenustojama tobulinti „Nissan GT-R". „Nissan" įspūdingasis sportinis automobilis įkūnija dar naujesnę „įkvepiančių inovacijų" viziją, pasižymintis naujo lygio rafinuotomis ir be kompromisinėmis savybėmis.

  • Naujai sureguliuota važiuoklė, užtikrinanti geresnes vairavimo savybes ir sukibimą su kelio danga
  • Patobulintas dizainas, LED žibintų technologija
  • Salone įrengtas aukščiausios kokybės interjeras, pasižymintis geresne kokybe ir apdaila
Prekyba 2014 m. „Nissan GT-R" prasidės Japonijoje gruodžio 2 d., o vėliau ir visame pasaulyje bus galima įsigyti „Nissan" atstovybėse.

2014 m. „Nissan GT-R" išsiskiria tolygesniu važiavimu, aukštesnio lygio įranga ir apdaila, kuri išlaiko puikiojo GT dvasią ir pasižymi kvapą gniaužiančiais rodikliais ir stabilumu kelyje. Universalios charakteristikos leidžia vairuotojui mėgautis visomis GT-R savybėmis, tiek vingiuodamas kalnų kelio posūkiais, tiek skriedamas greitkeliu ar važiuodamas mieste.

2014 m. „Nissan GT-R", integravus aukščiausios kokybės elementus, suteikia malonių vairavimo pojūčių ir išskirtinai įkūnija „Nissan" markės filosofiją: „įkvepiančios inovacijos".