2007–2017 m.: „Nissan Qashqai“ švenčia 10-ies metų jubiliejų

  • Novatoriškam, originaliam ir miestui skirtam visureigiui „Nissan Qashqai" vasarį sukanka 10 metų
  • 2007 m. vasarį pristatytas „Qashqai" yra populiariausias krosoveris Baltijos šalyse ir visoje Europoje
  • 137 rinkose parduota virš 3,3 mln. vienetų


2017 m. vasarį sukanka 10 metų „Nissan Qashqai", kai pirmasis modelis nuriedėjo nuo konvejerio „Nissan" gamykloje Jungtinėje Karalystėje.

 

„Nissan" yra pirmasis gamintojas, kuriam dėl vienos paprastos priežasties pavyko pasiekti 10 metų etapą. „Qashqai" – tai pirmasis krosoveris rinkoje, kurį šiandien jau gerai žino automobilių pramonė ir automobilius perkantys klientai.

 

Prieš dešimtmetį nebuvo transporto priemonės, sėkmingai derinusios visureigio praktiškumą ir paskirtį su kompaktiško hečbeko dydžiu, efektyvumu ir dinamiškomis ypatybėmis.

 

2002 m. sukurtas „Qashqai" dizainas ir universali išvaizda – visa tai įgyvendinta plėtotės proceso metu, kuris pradžioje buvo skirtas naujajam „Nissan Almera" tobulinti. Kūrybinga komanda nusprendė grįžti į parengiamąjį etapą ir sukūrė automobilį, iš tiesų atspindintį tai, ko ieško pirkėjai, bei išpildžiusį „Nissan" prekės ženklo pažadą – „Inovacijos ir jaudinantys įspūdžiai visiems".

 

Pirmosios „Nissan Qashqai" kartos automobiliai iš karto itin sėkmingai pradėti pardavinėti 2007 m. vasarį. Iki metų pabaigos Europoje buvo parduota beveik 100 000 automobilių, todėl „Nissan" drąsiai žengė į priekį.

 

Per 10 metų Europoje buvo parduota daugiau nei 2,3 mln. „Qashqai" vienetų – tai geriausiai parduodamas visureigis regione. Automobilis laimėjo daugiau nei 80 apdovanojimų, įskaitant 19-a, kuriais jis pripažįstamas metų automobiliu. 2015 metais Lietuvoje paskelbtas „Metų Automobilis 2015", „Saugiausias automobilis 2015”, „Šeimos automobilis 2015”.

 

„Nissan Europe" vadovas Paulas Willcoxas komentuoja: „2007 m. pristatytas „Qashqai" buvo unikalus automobilis rinkoje. Pradinius idealus išlaikęs krosoveris, kurį nuolat tobulinome ir papildėme technologijomis, o šiandien jis tvirtai išlaiko lyderio poziciją."

 

Tą nuolatinio tobulinimo procesą puikiai iliustruoja „Aplinkinio vaizdo monitoriaus" panaudojimas – tai pripažinta „Nissan" 360° apžvalgos kampu veikianti automobilio statymo technologija. „Qashqai" ji buvo panaudota 2010 m. – tais metais automobiliui atlikta daugybė ir kitų patobulinimų. Be to, 2014 m., kuomet buvo pristatytas antrosios kartos „Qashqai", buvo pirmą kartą sumontuota sistema „Intelligent Park Assist".

 

Novatoriška „Nissan" dvasia neabejotinai pakeitė Europos automobilių rinką. Per dešimtį metų nuo „Qashqai" pristatymo, vien per 2016 m. „C" segmento visureigių pardavimai šoktelėjo nuo 0 iki 2,6 mln. vienetų. Dabar beveik visi pagrindiniai automobilių prekės ženklai turi „Qashqai" konkurentą – tai sudaro 21 tiesioginių konkurentų rinkoje. Tačiau segmentą „išradęs" modelis ir toliau pirmauja.

 

2016 m. Europoje (įskaitant Rusiją, Ukrainą ir Kazachstaną) „Nissan" pardavė 261 429 „Qashqai" visureigius. Tai sudaro 10 % rinkos ir žymi 5,2 % augimą per praėjusius 12 mėnesių.

 

Sėkmė pasklido už Europos ribų – 137 pasaulio šalyse dabar parduota 3,3 mln. „Nissan Qashqai" automobilių.

 

Peržiūrėkite „Nissan Qashqai" vaizdo įrašą „10 metų sėkmės" adresu https://youtu.be/4_1H8_lZm5g