ATEITIES DEGALINĖ: NAUJA DRĄSI „NISSAN" IR „FOSTER + PARTNERS" VIZIJA

Elektromobilių pramonės lyderė „Nissan" suvienijo jėgas su su pasaulinio garso „Foster + Partners" architektais ateities degalinei sukurti. 

• Šia koncepcija siekiama ištirti, kaip aplinką tausojanti technologija paveiks ateities dizainą. 

• Galutinė koncepcinė versija pasirodys dar šiais metais. 

• Iki 2020 m. keliais riedės beveik 1 mln. elektromobilių.

„Nissan" žengė dar vieną didelį žingsnį į priekį savo išsikeltai aiškiai švaresnės, saugesnės ir vairuotojams patogesnės transporto aplinkos vizijai įgyvendinti. Bendrovė pranešė apie unikalų ateities degalinės kūrimo projektą, kurį ji vykdys bendradarbiaudama su garsia tarptautine architektų grupe „Foster + Partners".

 

Šiame projekte dalyvauja dvi gerai žinomos įmonės, garsėjančios savo naujovišku išraiškingu dizainu ir įsigalėjusiems standartams metamais iššūkiais. Jos pristato patrauklų degalinių pritaikymo prie sparčiai besikeičiančio pasaulio vaizdą. 

„Nissan", kaip užtikrinta lyderė ir rinkos ekspertė elektromobilių dizaino, konstravimo ir gamybos srityje, yra tinkamai pasirengusi ateities degalinės viziją paversti tikrove. Bendrovės įsitikinimu, ateities degalinių infrastruktūra yra puiki galimybė naujovišku būdu integruoti ir susieti vietos aplinką, įkuriant modernioms bendruomenėms skirtą energetinį ir socialinį centrą.

Tvarių ir naujoviškų degalinių tinklas yra aktualus klausimas, nes rinkoje didėja alternatyvių energijos šaltinių, tokių kaip elektros energija, paklausa.

Koncepcija bus įgyvendinta pasaulio širdyje, kur daug dėmesio skiriama aplinką tausojančios visuomenės, suburtų bendruomenių, autonominio važiavimo technologijų ir „daiktų interneto" (Internet of things) kūrimui. Šiuo projektu bus pristatyta visa serija išmaniosios elektromobilių ekosistemos privalumų, kurie susiję ne tik su mobilumu, bet ir su akumuliatorių saugykla bei automobilių įkrovimo iš tinklo sistemomis. 

„Nissan" ir „Foster + Partners" bendri darbai vyks per ateinančius mėnesius. Ateities degalinės viziją planuojama pristatyti dar šiais metais.

„Foster + Partners" Dizaino skyriaus vadovas Davidas Nelsonas taip pakomentavo šį įvykį: „Mūsų bendradarbiavimo su „Nissan" tikslas - parodyti iššūkio, su kuriuo susiduriame augančiuose miestuose, svarbą, kad galėtume prisitaikyti prie pokyčių. Naujos technologijos, alternatyvaus kuro rūšys ir besikeičiančios mūsų visuomenės tendencijos turi didelės įtakos mūsų judėjimo būdui." 

„Panašu, jog elektromobiliai bus pagrindinė urbanistinės aplinkos dalis. Todėl tai puiki galimybė iš naujo apmąstyti ateities kartoms skirtos degalinės sampratą. Naujas požiūris į dizainą labiau integruos ir susies miestus. Lyderės poziciją elektromobilių rinkoje užimanti „Nissan" bendrovė atlieka svarbų vaidmenį, pristatydama ateities automobilių vairuotojų sąveikos su sukurta aplinka viziją."

Už elektromobilius atsakingas „Nissan" direktorius Jean-Pierre Diernazas pareiškė: „Mūsų dabartinis degalinių infrastruktūros modelis jau paseno. Tokio modelio likimas neaiškus, nebent jį būtų galima greitai pritaikyti prie besikeičiančių vartotojų poreikių. Iki 2020 m. keliais riedės beveik 1 mln. elektromobilių. Todėl būtina sukurti infrastruktūrą išaugusiems poreikiams patenkinti."

„Ši iniciatyva yra pirmieji žingsniai, siekiant ištirti platesnį transporto vaizdą ir peržiūrėti mobilumo ateities viziją, parengiant mūsų miestus tvaresnei ateičiai."

Šią naują drąsią degalinės koncepciją imtasi kurti dėl vis labiau populiarėjančių elektromobilių. 2014 m. „Nissan" elektromobilių prekybos apimtis padidėjo 33 proc. ir nesiliauja augusi toliau. Tokius rodiklius lemia siekis gerinti miesto oro kokybę. Elektromobilių paklausa pasiekė apogėjų. Prognozuojama, jog dabartinis augimo tempas tik didės. 

„Nissan" yra pirmoji bendrovė, nulinės taršos technologiją pristačiusi masinės gamybos produktų rinkoje. 2010 m. pasirodęs pirmasis pasaulinio masto masinės gamybos elektromobilis „Nissan LEAF" tapo tikru perversmu automobilių pasaulyje. Tai perkamiausias elektromobilis per visą automobilių istoriją: dabartinės aplinką tausojančių automobilių rinkos segmente jis užima beveik 50 proc. 

Daugiau informacijos apie „Nissan" produktus, paslaugas ir bendrovės tvaraus mobilumo tikslus galima rasti interneto svetainėje www.nissan.eu/experience-nissan.html