2012 m. Paryžiaus automobilių parodos apžvalga

  • „Juke Nismo" serijinės gamybos modelis atveria duris į Europą prekiniam ženklui „Nismo".
  • „Juke" ir „Ministry of Sound" sukurtas ribotos laidos modelis
  • Naujasis „Qashqai Q-VU" - daugiau įrangos ir dar daugiau vertės
  • Nulinių emisijų koncepcinio modelio PIVO 3 debiutas Europoje
  • „Micra Elle" partnerystė su pasaulinio garso madų žurnalu
  • Atnaujintas 370Z kupė ir rodsteris
Inovacijos ir drąsus požiūris - „Nissan" pagridiniai akcentai 2012 m. Paryžiaus automobilių parodoje. Patvirtindama savo itin populiaraus gaminių asortimento stiprumą ir įvairovę, kompanija „Nissan" pristato parodos lankytojams automobilius, leidžiančius akies krašteliu pažvelgti į šio gamintojo ateitį.
 
„Nissan" ryžtas diegti inovacijas ir noras taikyti naujas technologijas yra ta strategija, kuri neabejotinai atvėrė kelią į pirkėjų širdis. Pardavimo atžvilgiu, po pačių sėkmingiausių 2011-ųjų metų (parduota 25 proc. daugiau nei 2010 m.) dabar „Nissan" yra pakeliui į kitą didelę sėkmę 2012 m.
Nesustojantis „Nissan" augimas Europoje liudija apie kompanijos gaminių asortimento stiprumą ir patrauklumą pirkėjams. Pardavimai iki liepos mėnesio pabaigos, lyginant su tuo pačiu praeitų metų laikotarpiu, yra išaugę 5 procentais, o gamybos bazei Anglijoje, Ispanijoje ir Rusijoje plėsti yra suteikiamos didžiulės investicijos.
 
„TERRA" koncepcinis modelis
Per savo pasaulinį debiutą Paryžiuje dėmesio centre bus „TERRA" koncepcinis automobilis. Šis išskirtinio dizaino keturvietis modelis buvo kuriamas vadovaujantis nulinių emisijų filosofija, kuri buvo pritaikyta visai naujoje srityje. Vandenilio kuro elementais aprūpintas „TERRA" gali būti varomas visais keturiais ratais ir yra tikras įrodymas, jog nulinės emisijos automobiliai pasiteisina ne vien mieste.
Kadangi „TERRA" modelyje panaudota „variklio rate" technologija, jam negalioja įprastiems visureigiams būdingi dalių išdėstymo suvaržymai. Mašinoje nėra centrinio transmisijos tunelio, todėl sėdynės išdėstytos asimetriškai ir visi keturi keleiviai gali stebėti platų, neįprastą vaizdą iš automobilio. Be to, „TERRA" interjerui drąsiai panaudotos visai naujos medžiagos, o vairuotojo ekranas bei informaciniai-pramoginiai įrenginiai tapo portatyvūs.
 
„Juke Nismo"
Paryžiaus automobilių parodoje aušta nauja jaudinanti sportinių „Nissan" automobilių era - oficialiai pristatoma įprastiems keliams skirtų „Nismo" automobilių programa. Japonijoje veikiantis „Nissan" padalinys „Nismo" sukūrė ir ištobulino automobilių seriją, kurios priekyje rieda naujasis „Juke Nismo".
Šią mašiną varo modifikuota pamėgtojo 1,6 litro benzininio variklio su tiesioginiu įpurškimu ir turbina versija, kuri yra montuojama Juke modelyje. „Juke Nismo" sukurtas specialus aerodinaminis paketas ir modifikuota važiuoklė, kad mėgautis vairavimu būtų dar maloniau.
Visos detalės apie serijinės gamybos „Juke Nismo" pirmą kartą bus atskleistos būtent Paryžiaus automobilių parodoje - čia demonstruojamas jo vidaus ir išorės dizainas.
 
„Juke" su „Ministry of Sound"
Pažymint ilgalaikę partnerystę su Londone veikiančiu klubinės ir elektroninės šokių muzikos klubu „Ministry of Sound", buvo sukurtas ribotos laidos „Juke" su „Ministry of Sound" modelis, kuriame daug aukščiausios klasės dizaino patobulinimų ir specialių ypatumų.
Nė kiek ne mažesnio susidomėjimo „Nissan" stende Paryžiuje turėtų pelnytis ir „Juke Box" - specialios paskirties „Juke", kuriame sumontuota, pasak kai kurių vertinimų, „pažangiausia pasaulyje mobili garso sistema". Automobilį įrengė ta pati garso specialistų komanda, kuri sukūrė garsiąją „Box room" patalpą „Ministry of Sound" naktiniame klube Londone, ir jis tapo svarbiausia įdomybe populiariose, „Nissan" visoje Europoje organizuojamose, „Juke Box" sesijose.
 
„Qashqai Q-VU"
Naujoviškas dizainas ir pažangi technologija - tai tik du iš ypatumų, dėka kurių „Qashqai" tapo segmento lyderiu bei pardavimų fenomenu. Naujoji „Qashqai Q-VU" komplektacija demonstruoja „Nissan" ryžtą įvesti į masinę lengvųjų visureigių rinką aukščiausios klasės elementus.
 „Qashqai Q-VU" turi įvairių aukščiausio lygio dizaino ypatumų bei jame standartiškai montuojamas novatoriškasis „Nissan" panoraminio vaizdo monitorius (AVM).
 
„PIVO 3"
2012 m. Paryžiaus automobilių paroda tapo ir „PIVO 3" Europos debiutu. Šis modelis demonstruoja įvairias naujas, įdomias technologijas, leidžiančias įsivaizduoti, kaip ateityje atrodys miesto automobilis. 
Novatoriškas nulinės emisijos koncepcinis automobilis pasižymi geriausiomis savo pirmtakų savybėmis, o taip pat visiškai naujais naudingais ypatumais, tokiais kaip pagalbinė automatinė statymo sistema (angl. „Automated Valet Parking" - AVP) ir roboto sąsaja (angl. „Robotic Agent Interface" - RAI). Pastaroji sistema sujungia svarbiausių automobilio technologijų valdymą į vieną sąsają.
„PIVO 3" taip pat gali atiduoti sukauptą elektrą atgal į vietinį elektros tinklą. Kai ši sumani technologija bus pradėta taikyti platesniu mastu, su kitais elektromobiliais, ji prisidės prie elektros energijos paklausos ir pasiūlos balansavimo.
 
„Micra ELLE"
„Micra ELLE", kuriame dera stilingas dizainas, išmanios technologijos ir ugninga dvasia, buvo kuriamas drauge su geru partneriu - pasaulinio garso madų žurnalu „ELLE".
Modelis aprūpintas daugeliu „Nissan" inovacijų, įskaitant išmanųjį raktą, su kuriuo galima patekti į automobilį niekur nieko nekaišiojant, o panoraminio stiklo stogas ir chromo detalės suteikia prabangos pojūtį.
„Micra ELLE" papildo „Micra" spalvų asortimentą dviem naujomis spalvomis, o variklį galima rinktis iš dviejų variantų: tarp 1,2 litro trijų cilindrų variklio ir 1,2 litro DIG-S variklio su  kompresoriumi, kuris išvysto 98 AG.
 
Patobulintas „370Z" kupė ir rodsteris
2012-ųjų metų Paryžiaus automobilių parodoje savo debiutą su atnaujintu vidaus bei išorės stiliumi, naujomis spalvomis ir naujo dizaino ratais švenčia ir „370Z" kupė bei rodsteris. Patobulinta daug „370Z" detalių, pavyzdžiui, sukurtas naujas priekinis bamperis su dienos LED žibintais, taigi atnaujintasis modelis patvirtina savo reputaciją, kad yra vienas iš smagiausių sportinių automobilių savo sektoriuje.
 
„Nissan": plėtra Europoje tęsiasi
„Nissan" ir toliau nepasiduoda ekonomikos tendencijoms ir didina Europoje gamybos bei pardavimo mąstus. Kompanija ne tik rengiasi fiksuoti Europoje dar vienus labai sėkmingus metus, bet ir yra nusiteikusi tapti šiame žemyne populiariausiu Azijos prekiniu ženklu.
Plečiasi ne vien „Nissan" klientų bazė. Smarkiai besiplečiantys ir kompanijos gamybiniai pajėgumai - Europoje bus gaminami penki visiškai nauji modeliai. Investicijos sieks daugiau kaip pusę milijardo eurų. Ši plėtra sukurs per 4000 naujų ir apsaugos ne vieną tūkstantį senų darbo vietų.

„Nissan" 2012 m. Paryžiaus automobilių parodoje
Net pats „Nissan" stendas suteikia lankytojams galimybę pamatyti kai ką naujo. Jis sukonstruotas ne vienoje plokštumoje, tad lankytojai apžiūrinėdami automobilius patirs atvirumo pojūtį ir betarpiškai galės užmegzti kontaktą su demonstruojamais modeliais, taip pasinerdami į „Nissan" pasaulį.
 
Rugsėjo 27 ir 28 dienomis laukiame Jūsų Paryžiaus automobilių parodoje, „Nissan" stende Nr.331, pirmame pavilijone, B salėje. Čia Jus pasitiks „Nissan Nordic Europe" viešųjų ryšių ir komunikacijos vadovas Baltijos šalims Mindaugas Plukys bei komunikacijos direktorė Taina Erkkilä. Per pirmąją spaudos atstovams skirtą dieną galėsite susititi su „Nissan Nordic Europe" generliniu direktoriumi Jaceku Gorkiu.
 
Spaudos konferencija „Nissan" stende  vyks rugsėjo 27 dieną 12 valandą 15 minučių. Konferenciją ves „Nissan Europe" pardavimų ir rinkodaros vyresnysis vice prezidentas Polas Vilkoksas. 
 
* „iPod touch" yra kompanijos „Apple, Inc." prekių ženklas, registruotas JAV ir kitose šalyse. „Apple" nėra šios reklaminės akcijos dalyvis ar rėmėjas.