2011 M. „NISSAN" PASIEKĖ REKORDINĮ PARDAVIMŲ SKAIČIŲ EUROPOJE

Per kalendorinius metus buvo parduoda 140 000 vienetų daugiau nei per 2010 m.
  • Per 2011 m. pardavimai augo 25 %
  • Didžiausia Europoje 3,7 % rinkos dalis
  • Geriausias Azijos prekinis ženklas pagrindinėse rinkose
  • Pardavimai Rusijoje padidėjo beveik 75 %
  • Parduota daugiau kaip ketvirtis milijono „Qashqai" modelio automobilių
  • „NISSAN" yra pirmaujantis Azijos prekės ženklas Lietuvoje ir užima antrąją vietą su bendra 11,1 % rinkos dalimi.

Šiandien „Nissan" patvirtino, kad 2011 m. pasiekė rekordinį pardavimų skaičių Europoje, gavo „geriausią visų laikų" rinkos dalį regione ir 2010 m. pardavimus pralenkė daugiau nei 140 000 vienetų.

Per kalendorinius 2011 metus „Nissan" Europoje pardavė 695 702 automobilių, t. y. 25 % daugiau nei per 2010 m.

Todėl sausio-gruodžio periodu vidutinė rinkos dalis išaugo iki 3,7 % ir, 2010 m. rinkos dalį viršydama 0,6 %, tapo rekordine. Metų pabaigoje per gruodžio mėnesį parduota 57 493 automobilių, t.y. kiekvieną 2011 m. mėnesį „Nissan" viršijo bendrą 2010 m. pardavimų skaičių.

 „Nissan" veikla 2011 m. įrodė, kad bendrovė tvirtai siekia tikslo - iki 2016 m. tapti didžiausiu Azijos prekės ženklu Europoje pagal apimtį, kaip numatyta praėjusių metų birželio mėn. pateiktame „Nissan Power 88" plane.

Vyriausias pardavimų ir rinkodaros skyriaus viceprezidentas Europoje Polas Vilkoksas sako:  „Nepaisant svarbių 2011 m. iššūkių, tarp jų ir sukrečiančio žemės drebėjimo Japonijoje, Europoje „Nissan" dar niekada neužėmė tokios tvirtos pozicijos. Mes jau tapome geriausiu Azijos prekės ženklu pagrindinėse rinkose, įskaitant Jungtinę Karalystę, Prancūziją, Italiją ir Ispaniją."

„Sėkmingą veiklą užtikrina Europoje kuriami, projektuojami ir gaminami modeliai. 70 % regione parduodamų automobilių „Nissan" gamina Jungtinės Karalystės, Ispanijos ir Rusijos gamyklose, todėl automobiliai kuriami atsižvelgiant į Europos stiliaus, kokybės, našumo ir patikimumo poreikius."

„2011 m. Sanderlando gamykloje buvo pagaminta 430 000 „Qashqai" ir „Juke" automobilių, kurie sutvirtino „Nissan", kaip neginčijamai pirmaujančio „crossover" automobilių gamintojo, poziciją; šioje rinkos dalyje „Nissan" buvo ir vis dar yra lyderė."

„Nissan" taip pat pirmauja elektrinių automobilių gamyboje. 2011 m. vis daugiau Europos šalių pradeda prekiauti „Nissan LEAF".

 „Šis revoliucinis automobilis pritraukia vis daugiau „Nissan" prekės ženklo gerbėjų pirmiausia tuo, kad yra nuostabus gaminys, kuriuo „Nissan" rodo ryžtą ir užsidegimą kurti naujoves nuolat siūlant rinkai naujas idėjas."

2011 m. didžiausiu įnašą davė Sanderlande pagaminta „crossover" automobilių šeima. Per pirmuosius gamybos metus buvo parduota 250 000 „Qashqai" automobilių (įskaitant 7 vietų „Qashqai +2" modelį) ir daugiau nei 123 000 „JUKE" automobilių.

Išskirtinės „Nissan" „crossover" automobilių paklausos dėka, 2011 m. Sanderlando gamykloje buvo pagamintas rekordinis 480 485 automobilių skaičius. 25-tojo gamyklos jubiliejaus metais „Qashqai" automobiliai buvo gaminami visus 12 mėnesių 24 valandas per parą.

Taip pat, per metus parduota 75 000 naujųjų „Micra" „supermini" klasės automobilių, o „X-TRAIL SUV" modelio poreikis išaugo trigubai iki 33 000 vienetų. „Nissan" gamykloje Barselonoje gaminamų „Navara" pikapų pardavimų skaičius išaugo 50 % ir viršijo 23 000 vienetų. Taip pat parduota daugiau nei 17 500 Ispanijoje gaminamų „NV200" furgonų. 

„Per 2011 m. „Nissan Nordic Europe" pardavė 36 000 vienetų arba 32 % daugiau automobilių nei per 2010 m. Taip pat džiaugiamės, kad vėl padidinome savo rinkos dalį visose „Nissan Nordic Europe" veiklą apimančiose šalyse. Be to, mūsų rinkos dalis Baltijos šalyse peraugo lūkesčius. „Nissan Juke" pardavimai buvo geresni nei tikėtasi, tai puikus įrodymas, kaip drąsūs ir inovatyvūs sprendimai atneša sėkmę. Šis modelis tapo antruoju, daugiausiai parduodamu, „Nissan" modeliu po „Nissan Qashqai", kurio pardavimai yra 10 % didesni nei praėjusiais metais", - sako generalinis „Nissan Nordic Europe" direktorius Jacek Gorski.


10 DIDŽIAUSIŲ EUROPOS RINKŲ 2011 M.

RINKA

2011 M.

SKIRTUMAS LYGINANT SU 2010 M.

RUSIJA

138 827

+74 %

JK

107 053

+11 %

PRANCŪZIJA

77 783

+31 %

VOKIETIJA

72 046

+18 %

ITALIJA

69 908

+16 %

ISPANIJA

45 947

-5 %

BELGIJA IR LIUKSEMBURGAS

22 294

+17 %

LENKIJA

15 939

+20 %

OLANDIJA

12 981

-1 %

ŠVEICARIJA

10 518

+17 %

 

 

5 GERIAUSI EUROPOS MODELIAI 2011 M.

MODELIS

2011 M.

SKIRTUMAS LYGINANT SU 2010 M.

„QASHQAI"

250 180

+6,2 %

„JUKE"

123 714

-

„MICRA"

75 977

-

„NOTE"

48 686

-5 %

„X-TRAIL"

33 752

+38 %

 

„NISSAN NORDIC" RINKOS DALIS 2011 M.

RINKA

2011 M.

SKIRTUMAS LYGINANT SU 2010 M.

IŠ VISO

3,8 %

+0,6 %

Danija

2,4 %

+0,3 %

Suomija

5,8 %

+0,3 %

Norvegija

4,0 %

+0,3 %

Švedija

3,1 %

+0,5 %

Baltijos šalys

7,2 %

+2,9 %

 

  • „NISSAN" yra pirmaujantis Azijos prekės ženklas Lietuvoje ir užima antrąją vietą su bendra 11,1 % rinkos dalimi.

 

Apie „Nissan" Europoje

„Nissan" yra daugiausiai veiklos Europoje vykdantis užsienio gamintojas. Įmonėje dirba daugiau nei 12 500 žmonių, atliekančių projektavimo, tyrimo ir plėtros, gamybos, logistikos, pardavimų bei rinkodaros darbus. Praėjusiais metais „Nissan" gamyklose Jungtinėje Karalystėje, Ispanijoje ir Rusijoje buvo pagaminta įvairių automobilių: apdovanojimus laiminčius „crossover" klasės automobilius, SUV ir komercinės klasės automobilius. Šiandien Europai „Nissan" siūlo 24 skirtingus ir naujoviškus gaminius bei turi galimybę tapti pirmaujančiu Azijos prekės ženklu Europoje.

Nissan Nordic Europe Ltd.

Nissan Nordic Europe Oy yra Nissan importo ir marketingo padalinys veikiantis Suomijoje, Švedijoje, Norvegijoje, Danijoje, Estijoje, Latvijoje ir Lietuvoje. Kompanijoje dirba apie 165 darbuotojų, o būstinė įsikūrusi Suomijoje. www.nissan.lt