2015 M. FRANKFURTO AUTOMOBILIŲ PARODOJE„NISSAN" PRISTATO ATEITIES KROSOVERIŲ DIZAINO VIZIJĄ, NAUJAS ELEKTROMOBILIŲ CHARAKTERISTIKAS IR LENGVOJO KOMERCINIO AUTOMOBILIO KOKYBĘ

Išraiškingų formų koncepcinis „Gripz" modelis - nauja kompaktiško miesto visureigio vizija 

  • Naujo tipo kompaktiškas krosoveris orientuotas į jaunesniąją kartą.
  • Radikalaus dizaino koncepcija žadina susidomėjimą ir skleidžia avantiūrišką nuotaiką.
  • Suderintas su elektromobilio technologijomis. Su hibridine elektros ir vidaus degimo variklio pavara „Pure Drive e-Power.
  • Šiame modelyje „Nissan" pritaikė savo „emocionalios geometrijos" dizaino elementus.

Naujovė elektromobilių pasaulyje: 2016 m. „LEAF" važiavimo atstumas siekia 250 km 

  • Su įkrautu akumuliatoriumi naujasis „LEAF" gali nuvažiuoti 23 proc. ilgesnį atstumą - iki 250 km.
  • Dar viena „Nissan" naujiena - pirmąkart su „LEAF" elektromobiliu pristatomas 30 kWh akumuliatorius.
  • Montuojama nauja informacinė ir pramoginė sistema „NissanConnect EV" su daugiau funkcijų.

Naujas „NP300 Navara": „Nissan" krosoverių įkvėpto pikapo debiutas 

  • Naujasis pikapas išsiskiria nauju įspūdingu dizainu, prabangiu interjeru ir aukšto lygio įranga.
  • Komplektuojamos pirmąkart segmente pristatomos technologijos, tarp jų - aplinkinio vaizdo sistema ir LED priekiniai žibintai.
  • Siūlomas naujas 2,3 l dCi variklis, užtikrinantis puikias važiavimo savybes, mažas kuro sąnaudas ir žemą taršos lygį.
  • Montuojama nauja penkiasvirtė galinė pakaba, užtikrinanti išskirtinį važiavimo komfortą.

Krosoveriai ir ypatingų techninių charakteristikų automobiliai - varomoji „Nissan" jėga 

  • Per rekordinį laiką pagaminta 500 tūkst. naujos kartos „Qashqai" automobilių.
  • „Juke" švenčia savo 5 metų karaliavimo rinkoje jubiliejų; debiutuoja naujas benzininis „X-Trail" variklis.
  • Per pirmuosius aštuonis 2015 m. mėnesius Europoje parduota daugiau nei 500 tūkst. „Nissan" automobilių.

Novatoriškas dizainas ir inovacijos yra pagrindinės „Nissan" ekspozicijos temos 66-ojoje Frankfurto automobilių parodoje. Bendrovės stendas atskleidžia jos unikalų gebėjimą mesti iššūkį standartams ir žadinti jausmus kiekviename žingsnyje. Daugybė elektromobiliams siūlomų naujų drąsių idėjų ir pažangių sprendimų dar kartą įrodo, jog „Nissan" yra viena novatoriškiausių į ateitį orientuotų gamintojų.

 

Naują ryškią dizaino koncepciją pristatantis „Nissan Gripz" koncepcinis modelis su įdiegtomis įvairiomis naujovėmis yra pagrindinis „Nissan" eksponatas 2015 m. Frankfurto automobilių parodoje. Europos bei Japonijos dizainerių sumanytas ir sukonstruotas koncepcinis „Gripz" modelis - patraukli ateities krosoverio dizaino vizija. 

Koncepcinis „Nissan Gripz" modelis išsiskiria efektyvumu ir praktiškumu bei tradiciniam sportiniam automobiliui būdinga dinamika ir įkvepiančiomis važiavimo savybėmis. Ši unikali kombinacija suteikia „GRIPZ" modeliui „dvigubą tapatybę": tai idealiai suderintas automobilis, kuris gali būti rafinuotas bei manevringas palydovas kasdienėse išvykose, o prireikus leistis į sudėtingus žygius.

Koncepcinis „Gripz" automobilis atskleidžia ne tik ribų nepripažįstantį „Nissan" požiūrį į dizainą, bet ir jos meistriškumą inžinerijos srityje. Kartu su „Gripz" debiutuoja ir hibridinės sistemos protitipas, sukurtas panaudojant „Nissan" elektromobiliuose pritaikytas technologijas. Jos galia siekia 80 kW, o sukimo momentas - 254 Nm.

Elektromobilių rinkoje pirmaujanti ir inovatyviomis technologijomis garsėjanti „Nissan" kompanija žengia dar vieną didelį žingsnį į priekį Frankfurto parodoje pristatydama naują „LEAF" akumuliatorių, kuris leidžia nuvažiuoti 26 procentais ilgesnį atstumą - iki 250 km. Pirmąkart segmente pristatomas naujas 30 kWh akumuliatorius, kuris bus montuojamas 2016 m. laidos „LEAF" elektromobilyje. Dėka įgyvendintų patobulinimų naujasis akumuliatorius siūlo kitokią „Nissan LEAF" vairavimo bei eksploatavimo patirtį, kartu sustiprindamas jo kaip efektyviausio, praktiškiausio ir prieinamiausio elektromobilio pasaulyje poziciją.

Didesnė naujojo 2016 m. „LEAF" 30 kWh akumuliatoriaus galia nepareikalavo jokių išlygų kitoms elektromobilio savybėms, lyginant su dabartine versija. Nors jis yra didesnės talpos, tačiau užima tiek pat vietos, kiek ir 24 kWh akumuliatorius. Be to, iki 80 proc. jį galima įkrauti per tą patį laiką (pusvalandį), prijungus prie greitojo kroviklio.

 

2015 m. Frankfurto automobilių parodoje pirmąkart europiečiams pristatomas ir naujas „NP300 Navara" modelis. Atnaujintame „NP300 Navara" įkūnyta garsioji „Nissan" krosoverių koncepcija bei 80 metų siekianti bendrovės patirtis pikapų sektoriuje, pritaikant keletą pažangiausių pramonėje dizaino elementų ir inžinerinių sprendimų. Naujomis technologijomis, išraiškingu dizainu ir sumaniais inžineriniais elementais išsiskiriantis naujasis „NP300 Navara" keičia standartus visose pagrindinėse srityse. Atnaujinus interjerą, automobilis tapo daug komfortiškesnis, o pritaikius naują lengvą daugiasvirtės pakabos sistemą, pagerėjo važiavimo kokybė.

 

Naujajame „NP300 Navara" taip pat komplektuojamas naujas 2,3 l dCi variklis, kuris yra 24 proc. efektyvesnis už savo pirmtaką. Be to, pirmąkart siūloma versija su dviem turbinom. „Nissan" krosoverių genų turinčiame pikape įdiegtos naudingos technologijos, tarp kurių yra ir aplinkinio vaizdo sistema (AVM) bei išankstinio avarinio stabdymo sistema (FEB). 

Su Europoje debiutuojančiu naujuoju „NP300 Navara" pristatoma ir nauja lengvųjų komercinių automobilių garantija. Ši garantija - „Nissan" pasitikėjimo savo lengvųjų komercinių automobilių kokybe ženklas. Visiems „Nissan" benzininiams ir dyzeliniams sunkvežimiams bei furgonams bus taikoma rinkoje lygių neturinti 5 metų trukmės arba 160 000 km ridos gamyklinė garantija. Idant šių automobilių savininkai galėtų jaustis visiškai ramūs, į naująją garantiją įtraukti net originalūs „Nissan" aksesuarai.

Pripažinti „Nissan" krosoveriai stiprina šiame segmente bendrovės užimamą lyderės poziciją. Frankfurto paroda pasitinkama visa serija reikšmingų pasiekimų ir sukakčių. Į Vokietiją antrosios kartos „Qashqai" atgabena rekordinį pasiekimą: neseniai per neįtikėtinai trumpą laiką (21 mėnesį) šio modelio gamybos apimtys perkopė 500 tūkst. ribą. „Juke" taip pat turi priežastį švęsti - jis jau 5 metus karaliauja Europos rinkoje kaip populiarus kompaktiškas krosoveris. Naujasis „X-Trail" pasirodo su neseniai pristatytu benzininiu 1,6 l dCi 163 AG varikliu.

„Nissan" ekspozicija Frankfurto automobilių parodoje byloja apie nesiliaujantį bendrovės augimą. „Nissan" sustiprino savo pranašumus elektromobilių ir krosoverių segmentuose. Tai įrodo prekybos rezultatai ir didėjanti paklausa.

Nuo 2014 m. pradžios „Nissan" pristatė devynis naujus modelius. Dėl bendrovės susitelkimo į naujus segmentus ir sparčiai augančias rinkas prekybos apimtys Europoje toliau didėja. Per pirmuosius aštuonis 2015 m. mėnesius „Nissan" pardavė 501 150 vnt. - 9 proc. daugiau nei per tą patį praėjusių metų laikotarpį.

Jaudinančios naujovės yra visos „Nissan" veiklos pagrindinis principas, įskaitant su produktais ir veikla susijusias komunikacijas. Šios naujovės Frankfurte pakylėjamos į naują lygmenį. Parodos metu speciali „Nissan" socialinės medijos komanda organizuos tiesiogines transliacijas iš „Nissan" ekspozicijos vietos. Naujienos bus pranešamos Twitter tinkle iš @nissaneurope paskyrų kartu su Periscope transliacijomis, kurios suteiks unikalią galimybę išvysti automobilius ir už juos atsakingus „Nissan" komandos narius. Transliacija prasidės rugsėjo 15 d. trumpu supažindinimu per Periscope. Patvirtintas tiesioginės transliacijos laikas skelbiamas angliškai Twitter tinkle. 

„Nissan" stendas (A06) įsikūręs 8 salėje.